niedziela, 22 września 2013

Kto chce dołączyć do grupy miłośników robienia na drutach?

Równo z jesienią skończyłam getry, które zaczęłam robić wiosną na jednym ze spotkań miłośników robienia na drutach i szydełkowania. Michalina zakładała wtedy nową grupę i udało mi się załapać. 
Byłam wtedy przekonana, że druty nie są dla mnie, bo moja przygoda z nimi skończyła się jakieś 20 lat wcześniej, na koślawych prawych oczkach robionych pod okiem babci. Udawało mi się wtedy zrobić może 3 rządki, bo już w czwarty nie dało się wbić drutów.
Cudeńka robione na drutach widziane w internecie były jednak zbyt kuszące, więc postanowiłam skorzystać z okazji i spróbować raz jeszcze, może tym razem skuteczniej.
Już po kilku spotkaniach zaczęłam robić na 5-ciu drutach, z szóstym pomocniczym używanym co jakiś czas, takie oto elementy garderoby:





Dokończenie ich zajęło mi trochę czasu, ale getry były robione dorywczo, gdybym do nich przysiadła, poszłoby mi znacznie szybciej.

Jak widać, jestem najlepszym przykładem, że Michalina potrafi nauczyć każdego, a jest to umiejętność bardzo przydatna jesienno-zimową porą.

Do grupy miłośników robienia na drutach i szydełkowania można dołączyć w każdej chwili, wystarczy wcześniej napisać na adres michalina@ruchomapracownia.pl. Można uczyć się od nowa, można przyjść z robótką, która sprawia problemy, albo wspólnie rozpracować wzór, wystarczy to wcześniej ustalić mailowo. Terminy spotkań ustalane są bezpośrednio z uczestnikami.

Marcjanna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz