środa, 3 lipca 2013

Lipcowy Harmonogram

Utarł nam się taki zwyczaj, że zawsze w ostatnich dniach miesiąca zamieszczamy na stronie harmonogram warsztatów na następny miesiąc. Czasem nawet wcześniej, jak się uda wszystko dograć. Lipcowy harmonogram jest dostępny już od paru dni, na naszej fantastycznej stronie.

Mam nadzieję, że uda mi się wygenerować u siebie nawyk, żeby tutaj informować, kiedy tylko będą dostępne nowe terminy warsztatów. Trzymajcie za mnie kciuki, bo lista różnych postanowień co do tego bloga rozrasta mi się w tempie niesamowitym ;)

Tak czy inaczej, bardzo polecam zapoznanie się z tym, co mamy Wam w lipcu do zaoferowania. Link jest na  słowie "strona" parę linijek wyżej, pewnie słówko jest innego koloru...jak się uda.
No i oczywiście, zaraz pod ptaszkiem-wełniaszkiem jest zakładka z naszą stroną, tam szukajcie hasła "Najbliższe warsztaty", jeśli tak będzie wygodniej. 

Zapowiadam też niniejszym, że od piątku zaczynają się Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe, które będziemy współtworzyć. A potem będą nasze relacje z przygód na tychże. Tutaj, na blogu. Sama jestem ciekawa, co to będzie. Raczej "jak dobrze będzie", ale nie zapeszam.
Miśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz